TOP 5 SERIALI - Zuza



Postanowiłam, że dzisiaj podzielę się z Wami moja TOP 5 SERIALI. 
Tak naprawdę co jakiś czas coś się zmienia, pojawiają się nowsze, lepsze, albo po czasie stwierdzam, że był to chwilowy moment większego entuzjazmu na temat kolejnej produkcji, która wcale nie była aż tak dobra. 

O kilku z tych seriali już było u nas pisane, a reszta mam nadzieje pojawi się w niedalekiej przyszłości. 

Zaczniemy od miejsca ostatniego, ale nawet ostatnie miejsce z tego zestawienia jest żadnym umniejszeniem, bo na 55 obejrzanych seriali (mogłam coś pominąć i też nie wszystkie obejrzałam do końca!) to i tak jest to dobry wynik :) 

Miejsce 5. 
Person of Interest 
źródło: CBS

Bardzo ciekawy serial, klasyczny thriller, ale o niekonwencjonalnym pomyśle na cała fabule niesamowicie zrobiony, trzyma w napięciu do ostatnich minut każdego odcinkach. Wracałam do niego dwa razy, zawsze byłam zadowolona z podjętej decyzji. 

Miejsce 4. 
Scandal & How To Get Away With Murder 

źródło: ABC

To miejsce zgarnia klasycznie Shondaland. Nie jestem w stanie zdecydować, który z tych seriali jest lepszy. Każdy z nich to thriller, na naprawdę wysokim poziomie. Ciężko zakończyć oglądanie na jednym odcinku. 

Miejsce 3. 
Brooklyn 99 & Dynasty
źródło: FOX TV
źródło: The CW

Na trzecie miejsce trafiły dwa seriale, na której najbardziej mam ochotę po całym tygodniu nauki i pracy, kiedy mam ochotę po prostu się zrelaksować i pośmiać. Obie komedie to zagwarantują, a żarty które pojawiają się co chwile są naprawdę dobre. Na temat Dynastii dodam, że jest to typowe „guilty pleasure”, także drogie Panie, tym bardziej polecam! 

Miejsce 2. 
Zastanawiałam się co by tutaj dać, ale moje serce od dawien dawna należy do Grey’s Anatomy.


Miejsce 1. 

Na miejsce pierwsze trafia This Is Us na równi z Killing Eve. Oba seriale urzekły mnie od pierwszych minut odcinka pilotażowego. Oba są skrajnie różne. This Is Us jest to po prostu wyciskacz łez, który można się domyślać, jakie emocje będzie w nas wzbudzał przez cały czas, przez każdy odcinek. Killing Eve jako thriller połączony z dramatem i komedią przyniesie całkiem inne odczucia, ale jest tak niesamowicie dobry, że nie da się tego opisać! 

źródło: NBC

źródło: BBC America

Oczywiście seriale, które trafiły na moje top 1. polecam najmocniej, a jeśli ktoś z Was chciałby się dowiedzieć coś więcej na ich temat - zapraszam do poprzednich postów, w których znajdziecie pełne recenzje na ich temat :) 

Zuza 

Komentarze

Popularne posty